Projekt systemu obsługi pracy redakcji BIS AGH
Charakter realizacji: koncepcyjna
Czas realizacji: lipiec 2021
Projekt samodzielny w ramach pracy licencjackiej
Biuletyn Informacyjny Studentów AGH to redakcja działająca w ramach organizacji studenckiej Centrum Mediów AGH. W zakres jej działalności wchodzi:
- cykliczna publikacja magazynu (kwartalnika) w formie elektronicznej
oraz drukowanej,
- publikacja artykułów samodzielnych
na stronie internetowej,
- tworzenie podcastu.

Celem projektu było stworzenie aplikacji webowej mogącej zastąpić wszystkie dotychczasowe kanały komunikacji i platformy pracy redakcji.
Stworzenie projektu zainspirowały trudności w realizacji zadań redakcji związane między innymi z:

- dużą liczbą wykorzystywanych platform komunikacji i pracy,

- brakiem wspólnej platformy do organizacji pracy i koordynacji realizowanych procesów,

- rozproszeniem kluczowych informacji, a w efekcie liczne powielanie ich.

W procesie badań:

- zidentyfikowano wszystkie platformy komunikacji i pracy w redakcji i odnotowano ich funkcje,

- przeprowadzono wywiady z członkami redakcji oraz osobami zarządzającymi mające na celu eksplorację procesów zachodzących w redakcji.

W procesie projektowym:

- zamodelowano kluczowe dla funkcjonowania redakcji procesy przy pomocy notacji BPMN i zidentyfikowano

pain pointy,

- zaprojektowano architekturę informacji aplikacji.


Efektem projektu było stworzenie prototypu mid-fidelity panelu użytkownika odpowiadającemu każdej roli w organizacji (administratora, członka każdego z działów czy stażysty).

Jednym z kluczowych ekranów był dasboard w widoku zwykłego członka oraz administratora pozwalający na podgląd postępu prac nad bieżącym kwartalnikiem.

We wcześniej funkcjonującym systemie organizacji pracy w redakcji taka kontrola procesu nie była możliwa ze względu na zbytnie rozproszenie informacji.

Projekt interfejsu biletomatu Filharmonii Szczecińskiej
Charakter realizacji: koncepcyjna
Czas realizacji: maj 2020
Projekt samodzielny
Cel i tło projektu

Filharmonia Szczecińska, jedna z najbardziej rozpoznawalnych instytucji muzycznych w Polsce, chciałaby umożliwić zakup biletów na wydarzenia kulturalne, organizowane przez filharmonię.

Cel główny: umożliwienie sprzedaży biletów na wydarzenia poza godzinami pracy filharmonii, zmniejszenie kosztów działania kas biletowych. Stworzenie przepływu kluczowych dla funkcjonowania systemu ekranów mid/high-fidelity.

Kluczowe funkcjonalności

System daje możliwość zakupu biletów na pojedyncze wydarzenia, cykle wydarzeń oraz karnety terminowe.
Istnieje też możliwość zakupu biletu na tylko jedno lub kilka wydarzeń z cyklu, podczas przeglądania cykli wydarzeń.


Użytkownik może wyświetlać wydarzenia w danym dniu (w formie listy), tygodniu, miesiącu i kwartale.
Kontakt
natalianitarska@gmail.com